Jakość w ochronie zdrowia
- Ustawa o jakości – jak zaplanować zmiany.
- Akredytacja, ISO i inne systemy poprawy jakości.
- Zdarzenia niepożądane – identyfikacja, monitorowanie, profilaktyka, odpowiedzialność.
W naszych wydarzeniach zawsze dostosowujemy program i sposób realizacji do indywidualnych oczekiwań naszych kontrahentów.
Szkolimy głównie lekarzy, farmaceutów, techników farmaceutycznych, personel pielęgniarski, ratowników medycznych, dietetyków, opiekunów medycznych oraz kadrę menadżerską szpitali i placówek POZ. Wykorzystujemy takie narzędzia jak: wykłady, seminaria, case study, warsztaty stacjonarne i terenowe. Słuchacze naszych szkoleń, dzięki doświadczonej kadrze, nabywają nowych, przydatnych kompetencji potwierdzanych imiennym certyfikatem. Naszymi prelegentami są zawsze praktycy specjalizujący się w swojej dziedzinie.
W odpowiedzi na narastające zjawisko agresji wobec pracowników ochrony zdrowia przygotowaliśmy szkolenie, które cieszy się największym zainteresowaniem. Rozwija kompetencje praktyczne, wspiera personel medyczny i zapewnia realne narzędzia w codziennej pracy. Wydarzenie realizowaliśmy m.in. dla członków Okręgowych Izb Pielęgniarek i Położnych, Izb Lekarskich, a także dla personelu szpitali i oddziałów psychiatrycznych. Spotkało się z bardzo wysoką oceną uczestników.
Psychologiczne i komunikacyjne aspekty agresji w ochronie zdrowia (trener komunikacji)
Techniki samoobrony w sytuacji fizycznego ataku – Krav Maga (trenerzy KM)
Aspekty prawne postępowania z pacjentem agresywnym (prawnik)